2011. április 10., vasárnap

"Cause you love me, and I love you more"

beleszerettem ebbe a zenébe. annyira szép... pedig a jelenlegi helyzetemre tökre nem illik... sőt! de akkor is... Eminem fun leszek itt a végén, ha igy haladok :) hallgasátok :))))
tegnap este... ♥ beleszerettem a kapcsolatunkba :D annyira jó volt. na nem csak az este... hanem a d.u is meg úgy minden egy az egybe :D igaz kifújta a szél a lelket is belőlünk :D de azért jó volt :) meg itt nálam is. mikről tudunk beszélgetni, te jó ég :) néha azért úgy belegondolok, hogy biztos, hogy a pasim?! xD meg én biztos a csaja vok?! mert azért az ember ilyeneket nem biztos h a párjával beszél meg, mint amiket mi szoktunk xD de végülis tökjó, és engem egyáltalán nem zavar. sőt, örülök neki, mert látszik, hog tényleg maximálisan bizunk egymásban. és tudjuk, hogy számithatunk a másikra, akármi is lesz :) annyira jó érzés :) és épp ma reggel olvasgattam a régebbi sms-eket... mondjuk igy ott akörül mikor 2 hónaposak lettünk volna. és arra jöttem rá, hogy semmi változás nincs a dologban. szóval nincs az, hogy ugyis tudod h szeretlek, mostmár nem mondom annyit. vagy bármivel is kevesebbet foglalkoznánk egymással :) és ennek muszáj igy maradniiiiii :) na de azért az éjszaka izgis volt. te jóóóó ég, sose nem hiányzott még ennyire mint abban a fél órában :( mennyire rossz volt. uff, bele se akarok gondolni :S
wááá... ilyen se történik meg sürün, hogy alig élek előző este miatt, de én már 8kor talpon vok :) de a vásárlásért mindent :P majd alszok d.u vagy vmi :D jelenleg most az izgat a legkevésbé xD cs menjünk már :D szükségem van, hogy költsem a pénzt xD pedig nem vok vásárlás mániás :P cs most úgy jó lesz :D aztán meg jövő héten új hajam is lesz :D szóval tök szuper, várom már :D na de hogy ma mit veszek, az még rejtély :D de majd vmit biztos xD azért most igy visszaolvasva, látszik rajtam a fáradtság :S de segáz :D



P.S: Ciccem, ne legyél már elveszve :( hiányzoooool :( ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése