2011. április 18., hétfő

Boldognak lenni nem azt jelenti hogy minden tökéletes... a keserű nélkül az édes sem olyan édes... és én ismerem a keserűt!

mert kell a keserű. és most keserű. és küldjön már valaki cukrot, hogy ismét édes legyen. imádom az izét, és nem akarom a keserűt megszokni megint. egyszer fent, máskor lent. nem az a kérdés, hogy tudunk e fent örülni, és vigyorogni. mert azt mindenki tud. ami jó azt mindenki tudja élvezni. az a kérdés, hogy a nehézségeket mennyire tudjuk együtt átélni. és túlélni. és egyáltalán túl tudjuk e élni anélkül, hogy egymásra mutogatnánk. nem jó... neki se jó... de valahol csak van egy kis vékony vonal, ami mind2nek elviselhető. és azon a kis vonalon fel tudunk mászni oda, ahol voltunk pár napja. hiszen a rosszban kell h megmutatkozzon h mennyire számithatunk egymásra... pont ez az, hogy nem könnyű. persze, hogy nem könnyű. hisz sokkal jobb élvezni a jót. de a jó se jön ingyen... de vmi csak össze kell h kössön minket. az a valami a szivünk. elvileg egymásért dobog, nem? nem ezt hivják szerelemnek? hogy amikor ott vagy velem, boldog vagyok. amikor rámnézel kiráz a hideg, mert annyira jó érzés látni, hogy szeretsz. amikor nem vagy velem nagyon hiányzol... és mindent megtennék hogy minden percben veled legyek. amikor ott fekszünk egymás mellett, annyira nyugi van, hogy simán el tudok aludni. és holnapig sorolhatnám, hogy mennyire jó minden veled. és mennyire szeretlek :) de én se vagyok hibátlan, ezt tudom. de egészen más már veled minden. eddig cs annak éltem, hogy nekem jó legyen, és hogy a pillanat jó legyen. de mostmár rád is kell gondolnom. és arra, hogy én nem csak ma meg holnap akarok veled lenni... hanem sok sok sok év múlva is. lehet h hülyén hangzik, és vicces meg olyan izé... de én igy gondolom. és ha bárki is kinevet ezért, nem érdekel. de én igy akarom. és ha még a büszkeségem és az igazam és a makacsságom is képes vok érte férretenni, akkor sztem nyilvánvaló, mit akarok. és ezt kevesen... v sokan tudják, hogy milyen nagy szó :) de nem baj, nem érdekes. cs te legyél velem ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése