2011. április 2., szombat

mindenes :)

tényleg volt ma minden... jó rossz hideg meleg... szal sztem lesz mit irni xD
először a rosszal kezdem, hogy ne a végén akadjak ki xD szal... rühellem ha hülyének néznek... rühellem! és pláne ha hazudnak... és ezt nem is fogom türni. de jó érzés volt kibeszélni ma magamból... és jó érzés volt hogy végre valaki meghallgatott :) igaz ehhez kellett vmi :D de nagyon jól esett :) de visszatérve... nem is fogom hagyni h bárki is azt higgye h baszogathat! nem... én ezt nem hagyom! lehet h fáj az igazság, de legalább becsülöm ha volt pofája a szemembe nézve elmondani. nem pedig igy... és ha én megteszem, hogy elmondom az igazat... akkor elvárom ezt viszont. szerintem nem nagy dolog. de ezt nem fogom annyiba hagyni, abban biztos vagyok! nem értem, hogy ha egyesek elvárnak a másiktól vmit, akkor ők miért nem tartják be? nem jobb úgy? miért kell igy?! máh ugyanmár... annyira felbasz az ilyen :) de majd találunk rá vmi megoldást :)))) vagy jót vagy rosszat... de megoldás lesz :D
igazából jelenleg alig látok :D az okát rátok bizom :P Pindurommal voltunk erre arra egy "s" betűs társaságában :D azért nagyon jó volt :D jó lenne sűrűbben csinálni ilyet :D lazulás... röhögés :D az "s" betűs és zene :D minden ami kell :D régi szép elmékek, beszélgetés, hatalmas séták :D azt hiszem hivatalosan is megnyitottuk ezt az évet ami a hatalmas lazulásokat illeti :D és leszarjuk mindenki nyomorát, hisztiét! nekünk senki se fog parancsolni :D laza minden király minden :D szép az élet cs tudni kell élni :D és mi tudunk :D és mindig is tudunk :D wáááá egyre jobban várom a nyarat :D mennyire jó lesz :D ugye Pindurom? :P mi legalább mindig számithatunk egymásra nem ugy mint ezek a ... ;) :D ♥ szeretleeeek :D♥ ps: ez a kép annyira illik a mai napunkra :P xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése