2011. április 11., hétfő

már azt se tudom, hogy sirjak e vagy nevessek...

hát ez a mai nap szó mi szó... izgalmas. és még közel sincs vége. reggel hajtottam. egész jól ment. aztán praxáztunk. ó te jó ég :) :S végülis jó volt, mert legalább fontosabb dolgokat csináltunk mint a múltkor. de azért nem volt kellemes látni azt a halott bácsit, amikor ott dobálták :S de azért bejött a dolog. nem hittem volna h ekkora türelmem van idős nénik uncsi történeteit hallgatni... amik végülis sztem nem is olyan uncsik. meg etetni, itatni az emberkéket. szóval végülis jó volt. és még csak ez az első nap volt :) és holnap reggel megyünk, az meg mégjobb. szóval ez igy eddig király :)
aztán ami nagyon lehúzott ma az az Erdélyes cucc. végülis ugy egy az egybe elástam magamnál a dolgot. de aztán magamhoz hiven elvonultam ide a gép elé gondolkozni. és az jutott eszembe, hogy én mikor is adtam fel vmit, amit nagyon akartam?! és meg is lett amit akartam! szóval ezzel is igy lesz. még fogalmam nincs mit fogok meg hogy fogom csinálni. de majd kitalálunk vmi megoldást. én nem akarom feladni :) az nem lenne Lalás! szóval majd lesz vmi, sehogy még sose volt :)
na de most hogy igy lelkileg helyreráztam magam, lassan megyek készülök, mert már 1 órája itthon vok xD szóval megyek vissza su-ra TZ-s találkozóra... meg előtte zuracskámmal randizunk egyet xD meg közlöm vele a jó hirt, sztem jobban fog örülni neki mint én, de ez mind1 :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése