2011. április 3., vasárnap

Egymásnak voltunk teremteve. S megtaláltuk egymást... mindketten tudtuk, hogy ezentúl örökre együtt kell maradnunk.

megbaszcsizod :) mekkora volt ez a mai d.u :) Palicson voltunk picimmel... sétáltunk állatkerteztünk, röhögtünk egy csomót :) és annyira jó h végre mostmár helyrezökkentettem magam teljes mértékben :) télleg, kellett ez, hogy csak én meg ő... és együtt lenni, és hülyéskedni egy jót :) és mostmár minden kérdésre megvan a válasz részemről, ami felmerült bennem az elmúlt 2-3 napban :) imádom :) annyira szeretem őt, h az hihetetlen :) és esküszöm, senkinek nem fogom hagyni, hogy elvegye őt tőlem! SENKINEK :) próbálkozni szabad... de leszarom :) leszarom mindenki nyavajgását és siránkozását :) igenis szeretem és igenis jó vele :) minden, legyünk itthon kettesbe vagy Palicson vagy a világ végén... lényegtelen, csak velem legyen :) most mondhatnám, hogy a tegnapi napot kihagyhatnánk a történelemből... de nem, kellett azért az is. viták és veszekedések nélkül nincs kapcsolat. és az a fő, hogy túlvagyunk rajta :) és szeretjük egymást :) és hány ilyen délutánunk lesz még...?! rengeteg :) amig rajtam múlik, biztos :) szeretem szeretem szeretem :) és nem tudom mi lenne velem nélküle... de nem is akarom tudni :) :$ 4 és fél hónap... és napról napra jobban szeretem :) mi lesz még ebből? :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése