2011. április 22., péntek

"Én áldom a sorsot, minden áldott percben, hogy rád bizott engem, és rám bizott téged"

legjobb eddigi esténk. nem azért, amiket csináltunk. najó persze azért is. de az egész... amilyen hangulatom volt d.u... meg ahogy hozzáálltam ehhez az egész estéhez. meg ugy mindenhez. és pont ezért lett csodálatos :) mert jobb volt mind eddig bármelyik esténk. mert más volt :) és ez nagyon kellett a kapcsolatunknak sztem. hogy tényleg visszazökkenjen minden oda, ahol azt mondjuk, hogy: TÖKÉLETES! és most ott vagyunk :) csudijó volt :) naplementét nézni ♥.♥ csak úgy feküdni az ágyon egymás mellett... dumálni és röhögni mint az őrültek. röhögni, és később arra se emlékezni, hogy min röhögtünk :D egyszerűen csudiiiiijó :D és rinyáltam a jövő hét miatt... hogy fogjuk kibirni... nehéz lesz... stb. igen, nehéz lesz. de kétségem nincs h simán kibirjuk :) lehet, hogy 8 napot külön leszünk. de utána 2 teljes napot együtt... meg még rengeteget :) és ez a lényeg, ez az ami számit :) és az, hogy szeretjük egymást :) és minket semmi és senki nem fog különválasztani :) simán el tudom képzelni, hogy sok sok év múlva is igy áradozzak róla, rólunk :) és ugyanigy és igy szeressem tiszteljem becsüljem :) v még jobban :) ufff... annyira boldog vagyok :) köszönöm életem ezt a mai estét meg mindent :) imádlak:)♥

u.i: bocsi h állandóan Róla irok :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése