2011. április 6., szerda

Amikor egy személynek van valami értékes, amit megvédjen, akkor válik igazán erőssé.

na kezdem a rosszabbik oldalával... éjszaka felébredtem. és úgy minden eszembe jutott. és annyira szar volt és rossz és áhh :( sötét volt és egyedül voltam és ideges voltam. és... annyira kiakasztott ez az egész suli, a pörgés ami körülöttem van, a nagy hajrá, hogy áhh... szóval eléggé kész voltam. rég volt már velem ilyen. de végülis lenyugtattam magam, és eldöntöttem, hogy elég lesz holnap ilyenkor idegeskedni ezen... és nem is érdekel, majd lesz vmi. végülis, ahogy átnéztem, amire számitottam, hogy nem jó, az mégis talán jó... szóval még reménykedek... pénteken meg szülői... hjaj nekem... de jó lenne már túllenni úgy ezen a következő 2 napon. semmi kedvem már tanulni... legyen már nyár szünet lazulás... ELEGEM VAN AZ EGÉSZ HÜLYE KÖTÖTTSÉGEKBŐL!!! legyünk már túl mindenen... de szeretnék 2 hónappal idősebb lenni :) :/ :( de azért fogjátok holnapra a csipiszt :)
na de vidámabb téma :) ma annyit nevettem :D te jóóó ég :) TÉLÉFÓN xD meg a wc papir tisztántartása... jajjj  nekeeeeem :D mennyire nagyon jó volt :D én már sirtam a röhögéstől :D meg aztán buszmegállóra menet is xD nem h végigvitáztuk az útat :D komolyan, legendák vagyunk... hülyék a végtelenségig :D én vagyok úgyis az okosabb xD na meg... azért azt ne mondjuk meg senkinek hogy miket néztünk ma. széééégyen hogy a saját pasimmal ilyet csinálok xD de azért jó volt :D szeretlek nagyon :D még ha eltöröd az ujjam és kék zöld meg lila vagyok minden nap tőled, akkor is te állat, te :) ♥ azt hiszem még mindig tudunk olyan dolgokat tenni, amiket 4,5 hónap alatt nem xD és ezért nem ununk mi egymásra :) röhögés a végtelenségig :) IMÁDOOOOOM!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése