2011. április 1., péntek

hétvégeeeeee :D

óóó végre végre végre :D végeeeee :) igaz csak két napra... de akkor is :) ez a hétvége nekem relativ laza lesz. holnap picikét tanulok meg hajtok... vasárnap szintén hajtok meeeeg... meg mittomén :D majd vmit :) jajjj... olyan jó, hogy ilyen szép idő van :) olyan jó érzés :) süt a nap, végre meleg van... lehet sétálgatni erre arra :) höhö tökjó :) na de ma este meg akkorát fogok aludni, hogy csak nooooo :D szóval ezen a héten jól kiérdemelten pihizek :)))) ajánlom mindenkinek, aki megteheti :D sok séta... kiszellőztetni a betelesedett fejeket :D és csak lazulni :) de semmiképp se bent ülni, az már tök ciki :P

amúgy nem nagyon tudok mit irni... fáradt is vok meg minden :) de az aggódóknak üzenem, hogy minden a legnagyobb rendben van :) és nem fog az a kis doboz felszakadni :) semmi estre sem :) picimmel is minden oké :) szóval nem van gond :) és nem is haggyuk, hogy legyen. mert mi ketten együtt ugyis mindent megoldunk és megcsinálunk és király :) szereteeeeem, mindennél jobban :$ és annyira vicces azt hallgatni, hogy ha az én csajom lennél... meg én mindent megtennék érted... és a legjobb, hogy maximálisan LESZAROM! értem minden megvan téve, és az tesz meg értem mindent, akit szeretek :) és... és nekem nem kell más :$ nekem pont jó igy :) egészséges viták vannak... persze... de nála jobbat ugyse találok... vagyis biztos találnék... de nekem NEM KELL! nekem cs piciszivem kell és ezen semmi és főleg senki nem változtathat :)))) na de azért közölnöm kell, hogy épp most szivattam meg :$ sajnálom picim, de ezt nem hagyhattam ki :P tudom hogy szeretsz ;) és holnap igenis találkozunk! áprilililiiiiii :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése