2011. április 5., kedd

Ami engem illet, nem bánom elmúlt életem gondjait és fájdalmait, csak a fásultságot bánom, azokat a perceket, amikor nem éltem igazán.

Ciccem amit irt blogra... jesszusom, gyönyörű :) szinte mintha a naplómból idézett volna olyan fél évvel ezelőttről :) basszus, egyszerűen kirázott a hideg :) létezik, hogy 2 embernek ennyire egyforma legyen az élete? :) olyan furi, de olyan csodálatos egyben :D wááá... tényleg, szóhoz se jutok :D és maximálisan mellette vagyok :) és hidd el Ciccem, kitartással mindent el lehet érni :) én vagyok rá az élő példa... vagyis mi :) semmivel se voltam könnyebb helyzetben, mint te... semmivel se volt jobb vagy rosszabb. de tudtam, mit/kit akarok :) és most az enyém :) és tudom, neked is sikerülni fog, el fogod érni akit akarsz :) csak ne hallgass senkire és semmire! ha eldöntötted, akkor csináld :) és ne érdekeljen SENKI! csak úgy lehetsz boldog :) és én mindenben melletted vagyok, ezt sose felejtsd el :) nagyon megérdemled hogy boldog legyél :) és tényleg boldog. és szerintem vele boldog tudnál lenni. szóval csak előre :) én veled vagyok! és úgyis igazam lesz, majd meglátod. csak idő kérdése :) és akkor majd te is ilyeneket fogsz már irni, mint én, és majd meglátod, hogy mennyivel jobb olyannal együtt lenni, akiért "megszenvedtél" :) és bármikor is fel akarod adni, csak gondolj arra, hogy mennyi mindent megtattél... és kibirtál. és ezt nem engedheted el! és akkor semmi gáz nem lesz, tapasztalat :) szoritok neked :)♥
egyébként az álmaim... ismét az álmaim. kicsit kezd idegesiteni, hogy miket álmodok. egyre ritkábban emlékszem arra, amit álmodok. de azok szinte szó szerint megismétlődnek. annyira durva :D mondjuk néha azért rossz felkelni úgy, hogy ki tudja mi fog aznap vagy éppen egy hét múlva történni... és mi lesz a megtörténik?! mert mostanában elég negativ dolgokat álmodok. és nem akarom, hogy ezek valóra váljanak. főleg nem Picimmel kapcsolatban! bár egyáltalán nem állunk úgy... de ki tudja! lényeg hogy érdekesek ezek az álmok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése