2011. április 17., vasárnap

Azt hitte, hogy még alszom s megölelt s én mozdulni se mertem, félve, hogy felébredek és álomnak remélve, hogy ébren vagyok... és húnyt szemmel és mozdulatlanul és remegve tűrtem, hogy karjaimba fészkelje magát.

so happy :) hát rég volt már ilyen jó hétvégém :) és remélem még rengeteg lesz. elsősegély versenyen voltunk ugyebár pénteken és szombaton. és úgy látszik nem hiába vártam annyira. nagyon nagyon és nagyon jó volt :) mennyit nevettünk, hülyültünk, partyztunk :D és ami a versenyt illeti, én nagyon örülök, hogy 6.ak lettünk. nem semmi, a gyakorlatin 18 csapatból, az elméleti körökben pedig 250 csapatból :D szal sztem nem piskóta, főleg ugy, hogy semmit nem gyakorolt a csapat együtt :D és mégis a csapatmunkánkat dicsérték a legtöbbet :) és nem egy helyen hibátlan lett a dolog :) sztem jó kis csapat vagyunk :D ADRENALIN NBA 4 EVER :D ♥ szeretlek ám titeket skacok :) remélem azért jövőre is minimum igy teljesitünk :P vagy jobban, ha már itt tartunk :D jah és hát celebek lettünk... autogrammot is osztok, keressetek meg :P
azon kivül piszimmel megértük h 5 hónaposak lettünk :) és wáááá annyira szeretem a kis hülye fejét :) pénteken, szombaton egész nap együtt... vasárnap 4ig szintén együtt reggeltől (igen, az ma van xD)... és most meg annyira hiáááányzik :( és 3x sikeresen aludtunk együtt. igaz a drága ugy látszik nagyon nem reagál rám, ami az ébresztést illeti, nem egy hamupipőke, mivel puszikra nem kel fel xD na de majd vmit kitalálok ami Lalás és fel tudom kelteni vele xD majd május elsején alkalmazom is :P höhö :D jajjjj úgy várom már :) és annyira szupika vele minden :) olyan jó volt ez a 3 nap :) hogy mindig ott volt és tudom hogy számithatok rá... no de erről sztem majd még alkotok vmit :) mert most nem keverem a tényeket a lelki dolgokkal xD





és még 4 napot le kell nyomni. nem lesz könnyű, de most úgy érzem, hogy annyira tele vok erővel. vagyis most épp úgy érzem h álmos vok xD de azon kivül. úgy lelki erővel. cs 4 nap :D és megcsinálom, tudom :) és aztán meg teljes erővel máj1re gyúrok meg Erdélyre :D wuiiiii :D cs süssön a nap... április 30án meg zuhogjon az eső :D és akk minden faszákos lesz :D muhahahaha :P najó, mostmár túlságosan elvagyok itt tévedve xD lényeg h fogjátok nekem a csipiszt jövő hétre :D és legyen már meleg :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése