2011. április 7., csütörtök

végtelen+99 nap :)♥

mennyire jó lett ez a mai nap végülis :D :D :D igaz, amilyen ébredésem volt, meg amilyen hülységeket álmodtam :S na de fő h a vége jó lett :) délelőtt elvoltam minden fele... hozzáfogtam a kémiához... de most még abból kell gyártani puskát... szal futifuti minnél gyorsabban irni :D na szal lényegtelen mit csináltam d.e, lényeg, h húztam suliba. annyira ideges voltam meg rossz kedvem volt meg minden. szóval hát minden jól alakult végülis: azt a szart nem kaptuk ki :D feleltem, semmit nem tudtam, de 5 lett xD najó azért kicsit tudtam, de hát nem 5re :D akkoooooor... ja igen, szerb is sikerült :D kicsit azért bekakiltam amikor elkezdett járkálni, de fő h sikerült :) aztán meg torna :D jááááj mennyire jó volt :) én úgy kifáradtam... szal már alapból fáradt voltam... meg még ott h lehajtottam magam... 15 kör futás rohadtgyorsan :D aztán bukfenceztem mint az állat :D nagyon be voltam pörögve meg minden :) utána meg a fiúkák kitalálták h kosarazzunk. azért én igy elgondolkoztam magamon, h biztos h 100%ig csajból vok? xD mindig a fiúkkal vok, és ez mostmár azért picit durva :D de hát ez van :D szóval lényeg, hogy nagyon jót kosaraztunk :D annyira hiányzott már, és jól esett :) és nem is mentem ki annyira a formából mint amennyire hittem :) ez is tökjó :) szóval végülis mindne jól alakult ma :) és már csak egy nap és akkor egy kis lazulás, mert jövő héten praxázunk :) na de holnapra cs a kémia van... az meg nem nagy vmi... :) és tökjó meleg is volt ma :) szóval ilyenkor ne legyen az embernek jó kedveee? :D
arra jöttem rá, hogy piciszivemmel meg egyre jobban egymáshoz szokunk :) egymás kis izé rezdüléseit is ismerjük :D tökjól megvagyunk, tényleg :) olyan jó érzés h amikor épp szétbasz az ideg, akkor ott van velem :) ez az ami felbecsülhetetlen. és lassan azokat is le tudom nyelni, amik alap estben rég felbasztak volna... már annyira megszoktam, hogy velem van, hogy nem csak magamra kell gondolnom, hanem rá is :) tökjó :) olyan boldog vagyok vele :$ meg hazafele azon gondolkoztam, hogy mennyi olyan szavat összetudnék már irni, amit csak én és ő értünk :) mennyi kis közös dolgunk van :) annyira szuperhiperjó :) és és... az a mosoly... "önelégült kandúr"... *.* megbaszod, annyira szeretem :D xD :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése