2010. november 27., szombat

boldog... nagyon boldog... annál is boldogabb :D

na ezt se hittem volna, hogy én valaha beváltok ilyen jókislány stilusba. csodát csinált ez a gyerek velem, már másodszor. fogalmam nincs hogy csinálta, de nagyon nagyon jóóóó :) annyira boldogságos igy minden, hogy áááá :) hihetetlen de télleg :) több mint egy év után újra azt érzem hogy a szerelem nem vmi überszar fájdalmas dolog, hanem vmi nagyon jó. és remélem nagyon sokáig igy marad. olvasgattam a régi blogomat... tökéletlen vok, de tuti xD na mind1, ezt most inkább nem részletezem xD szóval visszatérve nagyon boldog vagyok. nem emléxem rá hogy valaha valakivel ennyire boldog lettem volna... vagy hogy egyáltalán valaki MIATT ilyet éreztem volna. de tök jóóó :) ő az aki miatt egyetlen egyszer sem sirtam úgy igazán... nem azért mert nem szerettem v nem szeretem. egyszerűen mert ő az aki megérdemelné hogy sirjak miatta, de nem ad rá okot. és remélem nem is fog :) 
amúgy még mindig nem döntöttem el a blogom stilusát... majd ahogy jön :D ihlettől függ :P no de most nem is irok nagyon mást, még csak dél van.... szóval majd estére irok a napról, hiszen nyugtával kell dicsérni :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése