2010. november 27., szombat

csodálatos este :) Vele ♥

imádom a szombatokat. imádom őt :) annyira jó vele. nincs olyan dolog amire azt mondanám h nem ehhez vele nincs kedvem. jó érzés mellettem tudni őt :) tudni hogy szeret és hogy szeretem és érezni és áááá :) csodálatos. imádom, hogy a kapcsolatunk nem csak a szeretlekekből és a csókokból és az ölelésekből áll... hanem a hatalmas beszélgetésekből, a nevetésekből, hülyéskedésekből, sétákból és abból, hogy mindig itt van nekem :) és nagyon szeretem :) és szeretném és akarom hogy ez nagyon sokáig igy legyen. és ezért mindent meg fogok és meg akarok tenni :) soha nem hittem volna hogy az életemben létezni fog olyan pasi akit nem fogok szétszidni... de talán mégis van kivétel. :) és ez a kivétel csakis az enyém :) NAGYON SZERETLEK :)♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése