2010. november 25., csütörtök

lelkizős rész :D mert ez is kell :)

Nos, lelki állapotom: szerelmes :P és nagyon boldog. azt hiszem sose voltam még senkivel ilyen boldog. és végre nem azért vagyok boldog mert valakit birtokolhatok, azért csak mert hát az enyém... hanem azért mert szivecskéből szeretem és látom tudom érzem, hogy kölcsönös.... és ennél jobb nincs :) és totál jó vele :) igen, volt egy kapcsolat, amit 2x kezdeni hiba volt. és most van egy, ami sokkal sokkal jobb, mint amilyen először volt. hogy miért? vagy mi ennek az oka? hát erre még nem jöttem rá... de hogy királyságos, abban tutibiztos vagyok :D és remélem, nagyon jó lenne ha sokéig igy maradna. én mindent megteszek ezért, ez is tuti :) mindent megér. ez a szeretet szerelem biztonság ahhh minden amit tőle kapok :D tökjóóóó :D nah nesze ennyi a lelkizés, elvok itt szállva mindenfele.... hülyegyerek xD najó, elhatároztam, hogy holnap fogok lelkizni meg majd másolok át ide pár érdekes dolgot az exblogjaimból :) és akk mára ennyi, kielégitettem mindenki blogolvasási vágyát :P hihi ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése