2010. november 30., kedd

fullbolondság :D

na toljad meg, ilyen kapcsolatom se volt még mint ez a mostani xD olyan... hogy is foglamazzak... őrülten jó az egész... olyan nekem való :P imádok nevetni meg hülyéskedni, és vele ez simán megvan... :D totál hülyék vagyunk, efelől semmi kétség. viszont rohadtul szükségem van arra hogy törődjenek velem meg hogy szeressenek meg hogy ezt éreztessék is velem... ez is 98%ban megvan... a 2% meg az én hibám sztem...
de ez most nem téma. viszont aki engem nem hagy élni arra egy kettő ráunok. és nem tudom hogy ez hogy müködik, de mindamellett hogy rengeteget vagyunk együtt, mégse érzem azt, hogy ez rossz lenne v teher lenne v idegesitene. ilyen se sürün történt meg velem eddig xD szóval tök optimális... és jó lenne ha igy is maradna... :) wáááá ugyszeretem imádom... nadonnadonnadon :) annyirajóvele :) kész, ezen már nincs mit témázni... szeretem, imádom... szeretek mindent ami vele kapcs. és kész :)♥ 


azon kivül még mindig hulla fáradt vagyok, terveztem egy délutáni alvást de semmi nem lett belőle. de hálistennek holnap fél 10kor van buszom, ugyhogy fél 9ig szunyavan :D tökjóóó :) remélhetőleg sikerül kialudni magamat mostmár mert utálom, hogy lassan 2 hete nem aludtam normálisan ki magamat. és ilyenkor annyira kabbefaszom vagyok... mármint igy nem is annyira kifele, mert azt már megtanultam kezelni... hanem befele ölöm magam minden hülyeséggel. olyankor előjön az hogy mi lett volna ha meg mi lenne ha... és ebből álltalában nem pattogós jókedv születik. no de lesz ez még igy se :P de attól jó ez a mai nap :P de lehetne már szombat *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése