2010. november 29., hétfő

magamat se értem xD

ez a nap mekkora meglepetés volt xD szeretem hogy igy meg tudom lepni magamat... kiváncsi vagyok arra, hogy létezik e olyan ember aki szerint én normális és főleg kiszámitható vagyok?! no de fáj a májam rá :P igazából az előbb elkezdtem egy nagyon rinyálós nyafogós hisztizős szöveget irni... de ugyanmár! amiket megfogadtam magamnak, azokat be fogom tartani :D szóval csak lazán :P igen és most kirögöhtem magam, mert egyet ma akkora ivben megszegtem h sejhaj xD de élvezni kell az életet halo nem rinyálni itt mindenen :D szóval... hát... nagyon tökjó volt ez a mai nap :P ha most olyan hangulatom lenne amilyen nincs (mármint jó hangulat van meg minden oké csak hullafáradt vok az meg nem a nyálas csöpögős lelkizésre való xD) akkor ez egy nagyon szép és hosszú bejegyzés lenne... de mivel nem igy van ezért most ez ilyen rövid (?) és totál összevisszaság lesz... no de akinek kell az majd megérti aki nem az meg igy járt :P muhahaha :P szóval, nagyon jó volt ez a mai nap... sokszor leirom hogy mindenki tudjon róla :P xD eee totál hülye vagyok és nagyon nem blogirásra való... elmebeteg... fáradt xD ideges :S igen és erről szerettem volna főleg irni... ami csak abból áll, hogy... najó nem részletezem, az egészben az a lényeg, hogy vmi lelki defó csapott meg, ami azt súgja h vmi nem ok (azon kivül h zürzavar van a fejemben xD). de remélem, hogy nem estem megint ugyanabba a hibába mint már egyszer... remélem, bizom benne... mást nem tehetek :) de végülis... ha mégis... hát akkor jebiga :P nem mondom hogy majd túlélem... mert ebbe a maradék élő ép lelkem nagyon nagy része belehalna... de hát most mit tegyek :P lazasááááág :P :D wáhhh nagyonjókedvemvan :D :D najó most hazudtam... hiányzik még vmi hogy nagyon jó kedvem legyen... vagyis valaki :) vagy már mittomén xD na ez mostmár minden csak nem blog... majd ha megérkezik az a vmi ami kell a szép blogbejegyzéshez akkor lesz ma este szép blog... ha nem akkor meg jóéjszakát :P
U.I. : ez a kép mindent kifejez...! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése