2010. november 28., vasárnap

én egy ilyen lány vagyok....

Hogy milyen is vagyok én? igen nagyon bonyolult, ez egyértelmű. de azon belül?! talán senki se ismer igazán... még én se magamat. egyik nap ilyen vagyok másik nap olyan. egyszer megbolondulok a boldogságtól és csak szállok szállok.... a másik nap meg szomorú vagyok, és nem érdekel senki... egyszer félek attól, hogy elvesztem őket, akik a legtöbbet jelentik nekem... és főleg őt, akit mindennél jobban szeretek. aztán később már nem is érdekel, és legszivesebben teljesen szabad lennék és egyedül, hogy ne kelljen senkiért felelőséggel tartoznom. harcoltam akkor is érte amikor már mindenki hülyének nézett... amikor már sztem ő maga is hülyének nézett hogy nem adom fel. de nem adtam fel... és meglett az eredménye :) olyan vagyok, akin már rengetegszer áttapostak, akit rengetegszer kihasználtak... de én is megtettem ugyanezt. hazudtam már olyannak, akit imádtam... voltam nagyon egyedül... féltem... sirtam éjszakákon át. aztán másnap nevettem nevettem és nevettem. segitettem sokmindenkinek, és sokan segitettek nekem (amiért a mai napig hálás vagyok). énekeltem és táncoltam önfeledten... majd a sarkoba görnyedtem icipici gombóccá úgy fájt a szivem. olyan lány vagyok, akit minden nap szorossan magadhoz kell hogy ölelj és sokszor el kell hogy mondd neki hogy szeretet... mert nehezen hiszi el a sok csalódás miatt amit átélt.... olyan lány vagyok aki teljes szivével tud szeretni... de csak akkor ha tudja hogy te is szereted őt.... olyan lány vagyok aki kicsit őrült, nagyon bolond, kiszámithatatlan, kiismerhetetlen.... de boldog... és vigyáz rád... és mindent megtesz érted... és akár mennyire rossznak hiszik is... igazán hűséges tud lenni :) és igyexik az lenni... és megigéri hogy az lesz. csak szeretet kell és mindenre képes :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése