2011. július 28., csütörtök

Apám mindig azt mondta, ha nem vigyázol valamire, nem érdemled meg, hogy a tiéd legyen.

hát zajlik az élet. ahhoz képest elég rég irtam xD na de majd bepótolom most.
hétfőn Pindúrral filmeztünk, wááá, rég voltunk már ugy bepunnyada mint aznap xD de azért jó volt :D mennyit nevettünk... a horrorfilmen xD meg aztán este is :D de mostmár hiányzik az s betüs szerelmünk :P na majd lesz mit pótolni asszem :P
kedden voltunk Fruska goran az emberemmel meg a kicsi családjával :D hát elég rendesen szétvertem magam xD meg kishijján átszúrtam a fejem xD de túléltem :D és jó volt :D csoda h nem kaptunk hasmenést attól a sok gyümölcstől amit összekajáltunk xD meg a Casper, a hernyó xD uff ment a hülyeség ezerrel :)
tegnap felkeltem és máris munkába lendültem. én főztem az ebédet, tetszett a népnek :) itt ebédelt az uracskám is nálunk, ugyhogy tegnap is majdnem egész nap együtt voltunk. igazi férfit faragok belőle lassacskán :P és... ááá... jó volt... mindig jó... de olyan... nemtom :) szeretem teljes picic szivemből. és nem akarom h elmenjen hétfőn :( mi lesz velem 2 egész hétig nélküle? :( de mind1, cs mostmár legyünk túl ezen a hülye augusztuson... leszarom h suli lesz... najó nem... de nem akarom az augusztust :(
ma pedig... hát rájöttem hogy tudom elkussoltatni a telómat xD szal végülis próbáltak kelteni de nem jött össze :) de nem akartam igy... na szal mind1... elméletben emberkém keltet :) szóval még fel se keltem már vele beszélgettem :) és még egy picúri és megyek hozzá :) este pedig bowlingozunk. kivácsni vok milyen lesz :D majd irok még sztem ha nem leszek túlságosan meghalva :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése