2011. július 20., szerda

Baby felhős fenn az ég... :/

áhh... mi ez?! tökre nem akarom én ezt igy... nem... de vmiért mégis... áhh :/ miért van ez? tényleg nem igy kell lennie ennek... de egyszerűen annyira félelmetesen hidegen hagy az egész dolog. semmi oka... vagyis cs okokat keresek... vhol bennem van az oka... de hol?! mi az?! miért nem tudok rájönni? és ha már késő lesz?! tök gáz ez az egész igy... és mostmár lassan múljon el... mert nem lesz jó vége, érzem. :/ tiszta zürzavar van idebent. adászavar. fatal error... összeomlik a rendszer. és hogy állistam meg?! :S
azon kivül, ma Pindúroztam :D tökjó volt :D tiszta hülyék vagyunk :D meg a mozi :D Üvegtigris 3... tiszta romantikus xD azért nevettem egy sort, jól esett :D és devárom már a jövő hetet... sztem buláj lesz 1000rel :D mostmár csapni kell partyt, nem lehet eltolni az egész nyarat :/ jah, és képek is készültek a mai majomságunkról, majd feldobok ide egyet ha átveszi ez a csotrogány gép :@
ismét csalódtam... de most ugy kellemesen. vis nem... de legalább bocsánatot kért. és nálam az már elég sok mindent képes megjavitani. nem 100%ban... de picit igen. szóval bővül a kinálat :D
kb ennyi mára, fáradt vok, és át kell gondolnom sokmindent. szóval bye bye ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése