2011. július 19., kedd

home, sweet home :) ♥

végre itthon :) hát... nem volt rossz, de pont olyan volt, amilyenre számitottam. végülis ha picim nem lett volna ott egy az egybe azt mondom h kurvaszar volt... jó volt hogy rengeteget voltunk együtt, 11 éjszakát együtt aludtunk és ááá :) olyan jó volt nézni, ahogy alszik :) meg minden este mellette ébredni és aludni el *.* és ugy aludni el, hogy átölel. szóval már előre nagyon félek a ma éjszakától :S na de ami a Taizét illeti... tavaly jobb volt. kicsit fejetlen volt a szervezés, az idő se volt vmi... na de jövőre jobb lesz :) fő h együtt voltunk. meg azért elég sok volt a nevetés is :D képek még nincsenek nálam, a művészúr majd hozza vmikor és akk lehet dobok ide párat :D uuu Gardaland... na az buli volt :P meg Rimini... de eldöntöttem, jövő tengerre akarok menni :D v Tzbe... cs... kicsit máshogy :) és az egyik kedvencem a közös képeink közül itt található :)
ufff... félek :S nem kicsit, nagyon :( érzem, annyira érzem h nem lesz vmi oké... egyre jobban érzem :( és én nem tehetek semmit :( és néha szeretném megállitani az időt... nagyon nagyon! és olyan jó lenne ha minden ugy lehetne ahogy eltervezzük. de sajnos nem ugy lesz. legkevésbé sem :( néha jobb... néha rosszabb... de... na mind1... majdcsak lesz vmi. nem is akarok jobban belegondolni :( elég lesz majd ha lefekszek aludni. mert ismerem már magam. de... áhhh... tünjön már el ez a vmi belőlem :(
milyen irónikus az élet. tavaly ilyenkor gyülöltük egymást :D én nem tudom, hogy létezik e olyan hely, ahova nem kivántuk egymást xD
most meg az életem egyik legfontosabb része :) és nagyon szerettem volna, ha ott van velem Tz-be... annyi mindent jó lett volna vele együtt átélni. na meg persze Pindúrommal :D ugy szeretem őket. és olyan jól esett, mikor irtak :) és ugy szeretem őket :) köszönöm mind2nek hogy vagytok. te meg Ciccem próbálkozzál meg nem hülyeségeket csinálni :D mert kitekerem a formás nyakicádat :D
hát benne meg csalódtam. nem hittem volna hogy neki is igy elveszi egy pasi az eszét. nagyot fog koppani. de engem nem érdekel. nem ezt vártam tőle... egyáltalán nem. de én nem fogom keresni. tudom, hogy ő se engem. de ha neki jó igy, nekem is. én tudom, érzem, hogy akik most mellettem vannak, rájuk mindig számithatok. Ciccemmel sztem már utáltuk egymást olyan szintén, hogy becsülni tudjuk azt, hogy most van a másik. és tudom, hogy számithatok rá :) Pindúrommal meg már pelusos korunktól ismerjük egymást :D és te jóóó ég, de hiányoznak már mind2en :S de mostmár a nyaram hátrelevő részében amikor itthon leszek igyekszem sokat lenni velük. meg hugival, meg Picúrt is meg kell látogatni ha rámér, ők is hiányzonak ám. szal van terv, nem is kevés :) és Picimre is tudom, hogy számithatok :) és tudom, hogy ez vmi szép meg jó ami köztünk van. és főleg különleges :) és én hiszek benne, hogy ez nem 1-2 évre szól :) és tudom, hogy most picit nem ugy van, ahogy mi szeretnénk, és elképzeljük. de én tudom hogy végülis nekünk lesz jó, és azok közül, amiket együtt álmodunk, ha nem is ugy, de meg fog valósulni sok közüle :) te meg ahogy érzed... de azért tényleg, nem ezt vártam. de talán jobb is ez igy :/ :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése