2011. július 7., csütörtök

Nagy utazás, most a vágyunk már megint új útra visz, induljunk el hát megint, Gyere velem most az ígéret szerint!

hát akkor holnap nekivágunk a nagy útnak :) ahhoz képest, hogy volt egy időszak, amikor nagyon nem akartam menni, most nagyon várom :) ma egésznap azon voltam h juuuuj holnap ilyenkor mit fogok csinálni, hol leszek?! úúúú besóz :D a poén kedvéért épp most kérdezte meg piciszivem, hogy na hol leszünk holnap?! kicsit azért vicces, mert tegnap egyidőbe jutott eszünkbe egy zene xD mostmár nagyon prok vagyunk :D te jóóóó ég, és 11 napot együtt leszünk húúúúhaaaa :D sztem nagyon jó lesz :) no de majd kiderül :) ha legalább fele olyan jó lesz mint tavaly akkor már megérte :D wiiii :) szóval hát igy jó utat nekünk :D Taizééé, megyünk :)
ami még vicces. irt exem O.o hát wtf?! :D no de azért meglepődtem, hogy értelmesen tudtunk beszélgetni :D tán lett egy pici esze, vagy miez már? :D na mind1, annyira nem érdekel :D
benne meg csalódtam. nem ezt vártam tőle. vagyis már meg se lepődök de azért... no de nembaj :) jön ő még az én utcámba :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése