2011. július 23., szombat

Az a fájdalom, amit az ember a szívében érez, sokkal nagyobb tud lenni, mint bármilyen más, fizikai fájdalom.

miért jó azt bántani aki szeret? miért jó áttaposni rajta? miért kell kihasználni azt, hogy szeret? miért kell leszarni, ha van más? soha a kurva életbe nem tudnám szándékosan megbántani azt, akit szeretek. azt aki fontos nekem. otthagyni mások miatt. otthagyni amikor megkéri, hogy segitsek. soha! soha nem tudnék boldogan hülyülni amikor épp a másik miattam sir. sose tudnám ezt megtenni. soha nem tundám végignézni, hogy a másiknak rossz miattam. miért érdemlem ezt? mit tettem neked amiért ezt kapom? miért kell hülyiteni? miért kell? miért, mondd meg, miért? miért nem tudsz csak egy kicsit figyelni rám? cs egy kicsit mások elé helyezni? miért jó neked, ha nekem fáj? legszivesebben visszaadnám. mert vissza tudnám. de nem fogom. én nem tudnám elviselni ezt, amit te teszel velem. én sose tudnám végignézni, hogy az, akit szeretek miattam sir. én meg közbe élvezem az éltet! ennyit jelent neked a szeretet? igy lehet rád számitani? élvezd, élvezd amig bánthatsz. élvezd amig van aki sir miattad. élvezd amig van aki szeret. élvezd amig körülötted forog a világ. élvezd, mert nem tart már sokáig. örülök, hogy neked jó. majd ha elmegy a fény meg a zene meg a nyüzsgés. és egy este magad leszel. csak egy percre érezd azt amit én most. cs csalódj egyszer egy percre ugy valakiben mint én benned. benned mekkora világ dőlne össze? mert én kezdem feladni... miért nem hallod meg amit mondok????????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése