2011. július 5., kedd

Minden, ami szerelem, az szép és fáj, felemel és földbe döngöl, valós játszadozás, félelmesen izgalmas és igaz. Örök.

egy kicsi mindenről :D hétvége elég jól telt, bár volt már jobb búcsú is. jó volt látni sokmindenkit :) jó volt rájönni, hogy egyesek milyen keveset jelentenek már, sőt, semmit. más viszont a mindent. szóval nem volt olyan rossz a hétvége, csak az idő ne lett volna ilyen kakcsi :S hétfőn 2x voltam szabadka cityben. izgalmas volt :D aztán estére 2 váratlan program csúszott be: egy veszekedés. és egy beszélgetés az exemmel xD hát ez utóbbi azért ugy feldobott, jót nevettem :D hihetetlen, hogy mennyire sokat tudott vki jelenteni egyszer és most mennyire keveset. de hát ilyen az élet :) nekem jó az, ami most van, nagyon is :)
Picimmel minden oké... lecsökkentettük a napi 200 veszekedés heti 1re. haladás :) ma 7 órát sikerült együtt tölteni :) sztem nagyon jó volt :) tavpart, fagyizás, filmezés, beszélgetés. ilyen napunk se volt még :) és és és... sajnálom amit mondtam :( tényleg nem gondoltam komolyan, nekem nem kell más! olyan majom tudok lenni néha :/ nem h örülönék h ilyen pasim van én még baszogatom is. máglyára velem, wááá :@ de... majd igyexem jókislány lenni :) ha vki megérdemli, az tuti h Ő. nem azt mondom, hogy nincs olyan, hogy nekem esik szarul vmi. mert van. de nem akarom azt játszani, hogy akkor visszaadom. épp azért se. szeretem, és megrémiszt ha arra gondolok, hogy nélküle mi lenne. annyira a részemmé vált, hogy nem is tudnám elképzelni nélküle egy percemet se. na de fáradt vok mostmár, sok a filozófálás. jóéjt. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése