2011. július 21., csütörtök

Azok a nők, akiknek van egy kis eszük, általában szörnyen kegyetlenek.

*tetszik ez az idézet... :D vhogy igaz is :D nem lehet mindig törékeny az ember :)*
ma voltam Ciccemnél :D wuuuu mennyit nevettünk xD azok a videók, óóó te jó ég :D sztem nem vagyunk normálisak :D meg a kisherceggel való akció xD nem is tudom mit vártunk tőle :D de azért jót motroztunk :D alig várom már h itt aldujon nálam v én nála :D nem marad a ház egészbe xD én nemtom h utálhattuk egymást, egyformán nemnormálisak vagyunk :D uuu :D totál feldobott ez a mai nap :D nem is tudok mit irni :D szeretlek te állaaaaat :) ♥ és köszönöm hogy segitettél megtalálni h mit is kell tennem, hogy jó legyen :D ♥
Picim... huh, zajlik az élet. de nem kell mindent ilyen drasztikusan felfogni. ha már az élet citrommal kinál, én kérek hozzá egy kis tequilát :D és lazulok :D és nem akarok veszekedni :) meg lehet ezt jobban is oldani :) van más megoldás mint a folytonos vita. persze, kell az is. mert kell. anélkül egy kapcsolat sem létezik. de ez már igy sok. és taktikát kell váltani. és tényleg, mindenki jól jár :) akinek jól kell járni :) és... akár milyen trippbe is van most az agyam... tudom, hogy a szivem mélyén nagyon szeretem :) cs most... most ez van :) de megemberelem magam :) és jóóóó lesz :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése