2011. augusztus 4., csütörtök

tudod mit?! LESZAROM :D

nos hát tegnap nem történt semmi izgalmas, nagyival könyveltünk :D bejön ez a meló, de azért nem fogok pályát váltani :D este tv-ztünk, aztán meg beszélgettem egy két emberrel meg drágaságommal. hát egész jól elvoltunk amig ki nem akasztott a lehetetlenségével. de végülis nem volt gáz, kialudtam magamból. de azért amit eldöntök az mindig ugy van. most sem lesz máshogy, ha te is én is alapon folytatjuk a dolgot. ma megcsináltuk nagyival a képkereteket, ááá nagyon sexi lett :D alig várom már h felszereljem meg benne legyenek a képek :D ömmm... ja meg egész nap nem volt áram, hát lehet kiakadtam. 3 helyett háromnegyed 6kor adták vissza.. csitamajmok xD -.-" jah igen, édesszivem meg szépen tudtomra adta ma h nem igazán kiváncsi rám... ugyhogy ebben is taktikát váltok :) LESZAROM :D ömm... és holnaptól szombatig görbe hét lesz :D azt hittem jó idő lesz, de hát tévedtem :S nembaj, majd kitalálunk sok sok jó programot :D szal holnaptól buli van :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése