2011. augusztus 5., péntek

ez itt most a vég?! vagy egy új kezdet?!

hajnali 8 óra... és megyek Gombosra... a szemeimet nem birom kinyitni.. elbaszott egy éjszaka... megint ott vok ahol tavaly. csalódottan. 1 hetem van kitalálni mit akarok... de mit akarok? semmit?! sokat?! mindent?! nem tudom... de ezt igy NEM! elegem van abból, hogy valakinek akkor legyek jó ha velem van, aztán ugy dobjon el ahogy tud... egyzer végig csináltam, még1x nem fogom. sajnálom, engem büszke lánynak neveltek. lehet túl büszkének. de volt már, sőt van, hogy mégis én könyörgöm azért, ami járna. ez igazságtalan. ez igy nem éri. nem éri hogy én mindent te meg semmit. nem éri... :( megfutamodok? igen, meg! ha te is igykitetted volna vkinek magad, akkor te is megfutamodnál. ez nem igazság. akkor sem! és ez mostmár től sok lesz... ennek itt vagy vége kell hogy legyen, vagy más kell hogy legyen. itt más választás nincs. röhögtem másokon... most mégis irigylem egy kicsit. és ezek után már nem tudom mire számitsak... de nyilván semmi jóra... érdekes 7 nap áll előttem. de amit megigértem azt be is fogom tartani! neki is és nektek is emerkéim :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése