2011. augusztus 13., szombat

Hiszek egy Istenben, Hiszek egy hazában de SOHA egy pasi szavában!

na a mai nap végére lett nagyon jó kedves és nagyon rossz kedv is... kezdem a rosszal hogy happy and legyen :) szal... azt hittem végre minden oké lesz. 13... hazajön... minden megoldódik. és amit megigért az ugy is lesz. na tudod. túl szép lett volna. és ha valaki pont azokat a csillagokat igéri ami nekem kell akkor az nyilván hazudik. vagy cs nem mond igazat. nem azt mondom h most ő hazudik. de nem esett jól, amit mondott. nem haragszom. de szörnyen fáj. és tök édes meg minden amiket mondott. de ezt is ugy higgyjem el mint ahogy odavágta az "igen megigérem"-et... én sose tudnék vele ilyet tenni. még haza se ért, nem is látott és már rámondja h oké megint elmegy. a világon már senkinek semi hihet az ember? ha nem akar csalódni vagy fájdalmat érezni akkor magában se bizhat?! nem értem meg... mert ez nem kötelező... nem muszáj... és mégis megtenné. és ezt SOHA nem fogom elfelejteni. akár mi is lesz. nem haragszom... de nem is felejtek!
na de jöjjön a jó része :) áááá :) olyan szép meglepit kaptam ma. életem egyik legszebbjét :) és megéreztem. vmi súgta hogy készülődjek előbb... pedig semmi épkézláb okom nem volt rá. de mégis, kapkodtam siettem. és itt volt :) eljött :) kis majomja, hazudott nekem :) de ezt most kivételesen megbocsájtom nekije :) de csak mert tényleg nagyon megörültem. és abban a percben el se mertem hinni hogy tényleg itt van :) "kivánj vmit és nézz ki"... áhhh :) köszönöm, jól esett :) és annyira boldog voltam :D vagyis vagyok. mert édes és szeretem. és igenis ő a legjobb. a fenti az meg... ideiglenes. az is van. de most amiatt nem lesz szar. nem akarom olyan miatt hibáztatni amit csak én akarok és ő nem. sajnálom... de megtanultam, hogy ha fáj is vmi, attól még lehet szeretni azt aki a fájdalmat okozta :) nekem is lesz ilyenre szükségem, biztos. és ennyi ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése