2011. augusztus 3., szerda

10 nap :D 2 kéz :D haladunk :)

uff te jó ég... már mennyire várom h hazajöjjön :D szóval azért nem irtam tegnap este mert bolondgombám feltévedt netre és akkor beszélgettünk... veszekedtünk xD máris kevésbé hiányzik :P najó persze h nem :/ nagyon várom már a 13.át! de már csak 10 napocska :D vis 9 és fél. szóval jupiiii :D és és és... remélem hogy szombaton találkozunk :) szóval hát erről kb ennyi. tegnap sürögtem forogtam. annyit sétáltunk h te jóóó ég :D és nagyon szeretem a nagyimat :) tök zizzent mint én :D olyan jó beszélgetni vele :) ömm... éjszaka nagyon rosszul aludtam össze vissza álmodtam mindent :S és vmi 7-8x felriadtam. és megint a tüzzel álmodtam. mostmár kezd kicsit idegesiteni. nemtom mit is akar ez jelenteni... de majd megtudom :/ mai napra lazulás van tervben... najó nem... de én ezt fogom csinálni mert tökre nem aludtam ki magam. és h gyorsabban múljon az idő. na meg cs itt birom kipihenni magam ugy rendesen. jövő hétre is van terv már dögivel. de én mégis a 13.a miatt aggódok :/nem szeretem én a bizonytalanságot :S na mind1... cs múljon már ez a nyomorul idő :D gyorsan gyorsan :) ma még irok sztem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése