2011. augusztus 9., kedd

"Egy nőt imádni kell vagy elhagyni. Középút nincs."

hú lesz ma mit irnom :D annyi minden h tegnap este hozzá se mertem fogni. szal most mindenki helyezkedjen szépen el kényelmesen és olvasson :D 
hát tegnap... ami a dilibogyóimat illeti... egyszerűen imádom őket :D nem hiszem el, mennyit nevettünk. na meg Ciccem is :) olyan jó volt, hogy itt volt velem, huss elrepült az idő. de még van sok napunk :P sok nevetéssel és élménnyel :) és ááá... ahogy olvastam a blogját, könnybe szaladtak a szemeim :') sose hittem volna, hogy ennyire fogom szeretni a dila fejét :) de nagyon örülök neki, hogy az életem része lett :) nem tudom már mi lenne velem nélküle. és nem is akarom :) jó érzés állatnak lenni ugy, hogy nem izgat h ki néz hülyének, mert van veled vki akivel együtt nevetsz :) és sztem ha kell együtt is sirnánk :) de arra azért nem kéne hogy sor kerüljön. de nagyon jóóóó volt :) és Ciccemért rohadtul hálás vok kishercegnek... és még sor fog arra kerülni hogy megköszönöm neki... tuti :) szóval akkor száguld tovább ez a hét :D a képeket feldobom amint nálam lesznek. ugyanebben a bejegyzésben lesznek megtalálhatóak, ugyanitt :D
akkor most egy kis ilyen uncsi izé... rengeteg dolgom van még ezen a héten. de hozzá se fogtam semmihez. a szobámban ugyanugy rumli van... a szekrényemet szombatra napoltam, mert akkora ugyse tudok tervezni. vis tervezek és remélem össze is jön. a képeket ma muszáj lesz elvinnem megcsináltatni mert szombatra meg kell h legyenek.. sőt, péntekre. ugyhogy blog után hozzá is fogok. bár még nincs ihletem. de muszáj lesz :) de hát az én hibám h ilyen majom vok xD ja meg még az ebédet is magamra vállaltam egész hétre. na ugyhogy ne nevessél, érezzél velem együtt :D de semmi baj se, legalább múlik gyorsan az idő :D ja és üvölt a rock és a metal :D végre megtaláltam magam :D és áááá nagyon jó a kedvem :D még ha ilyen kaksi is az idő :/ majd ma járunk naptáncot :P :D
Hugiii... ugy sajnálom, hogy nem lehetek vele :/ de amint hazajön jobb kedvre deritem. és megverünk mindenkit aki verést érdemel :) és tudom, hogy erős és nem lesz semmi baj se :) mert az én hugim :D és jól megneveltem már. ugyhogy nem aggódok érte, tuti ügyes és okos és jól dönt. és szeretlek hugi és várlak haza már nagyon téged is :)
és hát emberkémet hagyom a végére. mert mindig a legjobb dolgok vannak a végén :P tiszta média leszek én már itt :D szóval... végre van neten rendesen. és birunk beszélni. és... hát... mit is mondjak. jobb mint 2-3 napja volt... de rosszabb mint akkor volt amikor elment. ugyhogy most egyelőre nemtom mi lesz. attól függ minden, hogy mennyire oldjuk meg ezt az egészet ha hazajön. bár én megmakacsoltam magam, hogy nem érdekel és oldja meg ő... nem fog igy lenni. mert ez az egész nem csak róla szól... hanem rólam is. sőt, rólunk. és igazán könnyebb lenne feladni és elmenekülni. de akkor mit ér az egész 9 hónap?! szart se... és mennyire szerettem volna, hogy az enyém legyen. mennyire nagyon nagyon nagyon akartam vele lenni :) és h örültem amikor végre az enyém lett. akkor most ilyen könnyen elengedném? az nem én lennék. nem lenne Lalás. ugyhogy én teljes mértékben a legjobbakat remélem. hogy minden szép és jó lesz. olyan mint volt. vagy még jobb is :) mert miért ne lehetne?! minden lehetséges. és nagyon nem szeretném elvesziteni. és még egy pici és szombat lesz és végre átölelhetem :) hihetetlen, hogy ennyire várok egy rohadt ölelést :S de szükségem van már rá, nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése