2011. augusztus 5., péntek

nosztalgia... :) :(

tegnap este nosztalgiáztam... olvasgatom a régi blogomat. jó is és rossz is... rossz mert belegondolok h mennyi mindent elcsesztem... mennyire szánalmas voltam... mennyire imádtam vkit aki meg se érdemelte... és most vkit aki megérdemli mi lenne ha nem tudnék jobban szeretni? és Ciccemet is h utáltam miatta... szégyellem magam :( egy hülye pöcs miatt... és kétségbeesésembe már sirtam is h h lehettem ekkora marha... és érdekes hogy egy "nem akarlak elvesziteni" szakitotta el a filmet. le se tudom irni mennyi minden volt a fejembe akkor. nem amiatt ami rossz volt. hanem talán amiatt hogy most milyen jó és h erre vágytam ami most van. arra vágytam h azzal legyek akivel most vagyok. mert igenis rá vágytam. igenis szerettem már az első perctől kezdve. és tudtam, hogy jó vele. nagyon jó, és hogy ő az akit nagyon akarok. mert vele minden más volt mint a többiekkel már akkor is amikor nem volt vmi fényes az egész. hogy akkor miért tettem azt amit? miért kellett nekem mégis az exem? ezt nem tudom megmondani... de szerintem jobb hogy igy alakult. sőt, tökéletes :) és borzasztóan boldog vagyok a jelenlegi életemben a barátaimmal és pici szerelmemmel. tudom hogy számithatok rájuk :) és az a fő, hogy most itt vagyok. és ezt semmiért nem adnám oda!

no de.. mai nap: hát izé... d.e rossz volt. számolgattam... még 8 nap... és 11 nap a 9 hónapig(ez deszééép :D)... és rájöttem h rohadtsok... és rohadtul hiányzik... és vele akarok lenni... szükségem van rá. és nem múlt az idő. no de mikor megjöttek anyuék... egyből fölpörögtem :D sokmindenre rámondták az áment... sokmidenre nem... de majd megoldom azt is :D és egyre jobban várom a jövő hetet :D sztem nagyon jó lesz. és nagyon gyorsan el fog múlni. és áááá Ciccem... olyan hetünk lesz :D na meg többiek, ti se maradtok ki :P pizza, film, biliárd, lelkizés... minden lesz :D és végre tudom, hogy h tervezzem a szombatomat. ez is felviditott egy kicsit :D szóval minden kóser lesz, és élvezni fogom ezt az egy hetet az is tuti biztos :D imádom a barátaimat :) ♥ és ez az egy hét maximálisan a tietek :D
emberkém.. te meg persze nagyon hiányzol ám :( siess haza édes ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése