2011. augusztus 1., hétfő

Az igazi szerelem ellenáll a távolságnak.

eldöntöttem, hogy minden nap fogok blogot irni. olyan normálisat. hogy piciszivemnek ne kelljen annyi mindent mesélni és hogy legyen neki mit olvasni :P szóval ma éjjel elment a kis drágám :( és d.e sirtam is... nagyon rossz volt, nagyon hiányzott. nagyon nagyon. olyan szokatlan volt h nem tudom elérni... és azt se tudom hol van. szal igy rámjött elég sürün a sirás :/ cs tengtem lengtem... semmit se volt kedvem csinálni. rég éreztem magam ennyire szarul... aztán már amikor muszáj volt vmit kezdenem magammal, lefeküdtem filmezni. a facebookról szóló filmet néztem... ááá nagyon tetszett... és tényleg lekötött :) jó film, ezt is ajánlom mindenkinek, érdekes :) aztán kb összepakoltam holnapra, megyek nagyihoz ugyebár. uuu nagyon várom, sztem jó lesz ez a pár nap :) utána voltunk sörözni... mennyit nevettünk, te jó ég :) de rég csináltam már... nem is csináltunk semmit xD de jó volt cs ugy ülni és nézni ki a fejemből :D és nevetgélni. régi szép idők. na de a jövő hét görbe lesz :P Ciccmmel olyan hetet cseszerintünk h húúúúha :D szal semmi depi :D partytime :P most meg lassan már megyek is aludni. kb ennyi a mai napomról. emberkém meg nagyon hiányzik. nagyon nagyon. de sztem jó lesz minden, gyorsan elrepül ez a 11 nap még és újra együtt leszünk. aztán még lelesz az én nyaralásom is és akkor utána nem engedem többet ilyen hosszú időre sehova :P bár cs most érzem ugy igazán, hogy mennyire erős a kapcsolatunk :) szóval mindennek van jó és rossz oldala :) na a többit majd lealkotom neki smsbe :) jó8 ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése