2011. szeptember 6., kedd

pótlás :$

sajnálom h eddig nem irtam. és elhanyagoltam a blogot. de vhogy nem volt ihletem, kedvem irni. szal most nagyából vázolom a dolgokat.
tenger jó volt, gyorsan elmúlt hála istennek. szépen lebarnultam. ööö... emberkémmel volt egy kis akciónk az elején, de rég voltam már olyan boldog mint akkor, minden kóser volt velünk. nyilván messze lesz még, hogy megint annyira boldog legyek. legalább is nekem kurvamessze. de tengerről még annyit, hogy télleg jó volt nagyon. szivesen visszamennék. most főleg. az animátorok az idén is kitettek magukért :) itt egy kép velük :)
aztán belepöttyentem egyből a suliba. milyen hihetetlen, már 3.os vagyok, te jó ég. még ez az év + 1 és vége a középsulinak is. még egyszer ennyi mint amit eddig lehúztunk, és megyünk tovább. milyen közelinek tünik és mégis mennyire messze van még. mennyi terv van addigra, és ki tudja, hogy mi lesz még addig. lehet meg se érjük. no de, mindnekinek jó sulikezdést, még egy kicsi és itt a nyár megint :D muhahaha :P de addig is sok ötöst és kitartást ;)
emberkém tengeren van. sztem most ez a rész lesz a leghosszabb a blogból. volt együtt egy csodálatos hétvégénk tenger után. a végét kicsit eltoltuk, de remélem lesz még alkalmunk helyrehozni. bár nagyon rossz érzéseim vannak ezzel az egésszel kapcsolatban, szal nem tudom, őszintén nem tudom, h mi lesz. sztem ez lesz a kapcsolatunk eddigi legnehezebb egy hete. de végülis cs egy hét, vhogy kibirjuk. ki kellene birni. de mi lesz igy utána? rettentően félek. nekem még sose volt ilyen rossz érzésem és ilyen szar kedvem mint tegnap meg ma. soha, még amikor elvesztettem azt, akiért rajongtam (mert utólag már cs annak nevezem), akkor is vhogy mentem tovább. de most olyan érzésem van, h ááá nemtom. nem értem. utálom azt érezni, hogy látszólag minden rendben van, közben pedig érzem hogy szivás lesz. és most ezt érzem. ugyhogy ötletem nincs mi fog történni. de mostmár ott vok h történj meg, legyünk túl ezen a héten, legyünk túl mindenen, akár mi is fog történni. a szerelem legyőz mindent? vajon legyőz? egy hét és kiderül minden. én nem hiszek benne. csak a csodában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése