2011. szeptember 19., hétfő

Le sem vettük a szemünket egymásról, bámultunk arra, ami nélkül egyikünk sem lenne képes élni: a másikra.

noshátszóval :D megújult a blog :) meguntam a nyomasztó fekete szint... nem mintha most nem lenne fekete xD de legalább más :D nekem bejön... akinek nem az ne nézze :P ennyi :)
mai napomról nem igazán tudok mit irni. apuval sütöttük a paprikát, tehetségesen szétégettem a talpam xD igen, ezt is csak én vagyok képes véghezvinni :D de nem kell aggódni, megmaradok, egész jól megúsztam :) azon kivül fáj a fejem egész nap ez a majom idő miatt... és nyomott vok. szóval lassan csicsisidő lesz :) holnap picimmentes nap lesz :( de szerdán duplán fogom megszeretgetni :) ugyhogy futásvan haza :P kb ennyi amiről keveset akartam irni.
álmok... már megint ezek a nyavalyás álmok. remélem ma mostmár kijöttek d.u belőlem. nagyon remélem. mert nagyon nyomasztanak. nem értem miért álmodok már kb 2 hete folyton ugyanarról. de nagyon rossz. az álmok lényege vagy az, hogy elveszitem Picimet, vagy az, hogy már elvesztettem és hiányzik :( fogalmam nincs mi a fene ez, de nagyon idegesit. és nem akarok mostmár többet ilyet álmodni, azt akarom álmodni hogy boldogság meg szerelem van. jó végülis inkább álmodjak ilyeneket, mint hogy a boldogsáról álmodjak és ez a hiány legyen a valós. de akkor is, mostmár ELÉG! nem akarok többet éjszaka sirva ébredni :(
Núúúfi :D róla is kéne már vmit irni, olyan rég irtam már külön róla (asszem xD). szóval hát az van, hogy dúl a szerelmesség :D ööö... szegénykémet ma nagyon megijesztettem :$ csak mert én BÁRHOGY meg tudom a szivét dobogtatni :D :$ de hát ez van ha az ember barátnőjének dús a fantáziája, ugye Picim? :D no de... minden okés velünk. szerintem elmondhatom hogy végre végleg sinen vagyunk. persze, az ilyen kisebb 5 perces húdeutállak viták ki se maradhatnak, de vicces, hogy miért vitázunk, mikor 1, h ugyis kibékülünk, 2, h ugyis egymásért élünk?! no de legalább picit csökkentettünk belőlük :) de hát vissza kell szokni a szürke sulis életmódhoz, amit mi teszünk szinessé :D de sztem lassan meglesz ez :) jaj és nagyon várom már a szombatot :)))) sztem nagyon jót lagzizunk :) de igazából Picimről nem ezt a bejegyzést akartam irni. cs rohadtul fáradt vok. de majd holnap alkotok vmi szépet, igérem :) hihi :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése