2011. szeptember 11., vasárnap

az elmúlt napok jellemzői: talán... nemtudom... fogalmam nincs... mit tegyek?! :S

bocsi megint h nem irok... de nagyon összevissza van most minden. és idős sincs irni. és még a laptopom is elromlott, ugyhogy a szobámból se birok irni. na de most ide jutottam és vázolom a nagy helyzetet.
osztályom. utálom őket. kétszinű hülye libák. csak a baj van velük... egyik se gondolkozik... nem is osztály vagyunk.. egy rakás szar. no de ez lényegtelen, néha elviselhetőek, és persze vannak páran akiket birok. de nagyrészüket felrúgnám a Holdra. de agressziv vok :S de hát ez van :D ez már harc... minden értelemben. és szinte mindenki ellen. sajnos :/
az elmúlt pár napom sulizással telt... meg gondolkodással. suliban sok volt a lyukas óra... és sokat lehetett beszélgetni. és igy fülembe jutott vmi, ami hát nem igazán emelte a kedvemet. sőt. összezavart. teljesen. ha ezt nem igy tudom meg és nem ekkor és nem ilyen reakciót kapok rá akkor talán most nem igy éreznék. hogy?! fogalmam nincs mit érzek. de vmit amit nem kellene. és félek, hogy ez már nem is fog tudni megváltozni. megbizzak vkiben, akiben csalódtam? szeressek olyat, aki cs fájdalmat okoz? ez a tavalyi év slágere. én már nem az vagyok aki tavaly. és SOHA TÖBBET nem hagyom, h bárki is hülyét csináljon belőlem. ettől a perctől kezdve CSAK nekem könyöröghet bárki is. én nem fogok senkinek. miért érdekeljen engem, hogy megbántom e, ha őt sem érdekelte? igen, átértékeltem magamban a dolgokat. és kezd kitisztulni a kép. még van 2 estém... illetve 3... vagy nem tudom, nem rajtam múlik hány estém van gondolkozni. lényeg h gyorsabban el fog múlni, mint én azt gondoltam és szeretném. és fogalmam nincs h jutottunk ide... h ezt mivel érdemeltem ki. de a megérzéseim SOSE csalnak... és sztem most se fognak. szép az optimizmus... de egy idő után belefárad az ember.
egyébként a hétvégém is elég mozgalmas volt. tegnap Gomboson voltam, unokatesóztam és este barátokkal lógtam itthon, ma pedig Pacsér és táncverseny :D haha mennyit nevettünk :D szeretjük mi a 91-es számot, ugye csajok?! xD utoljára mikor táncversenyen voltam nem a tánc miatt voltam. de ugyanez a felállitás volt. cs nem ezek az érzelmek. azt se tudom miről beszélek. szóval lényeg h jelenleg szánalmat érzek a legnagyobb mértékben. és azt h egyik se különb. ennyi :D ja meg borzasztóan hiányzik a tánc :/ többször is megfordult a fejemben, hogy én most vajon hol lennék ha nem hagyom abba? és milyen jó lenne... de hát ez van, ez már igy alakult :/ jajjjj és már várom a jövő hétvégét :) remélem jó lesz :D akár mi is lesz jó lesz. de azért izgulok mi fog történni ezen a héten. lesz e 10es?! lesz e jövő hétvége?! mi leeeesz? de igérem közlök itt mindent :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése