2011. szeptember 12., hétfő

most tükröm valaki mást mutat, mégsem rejti bánatomat.

húúúha :D új blogger stilus? :D no miezmár ? :D tök vicces és szokatlan. de a blog kinézetén is változtatni kéne már mert csöppet unom :D ugyhogy talán holnap este (v lehet h még ma) megejtem ezt is :) ki tudja, lehet ez a hét a változások hete lesz?! :) nagyon kiváncsi vok és várom már a szerdát... izgulok mi lesz belőlünk :) :/ de még egy kicsi és kiderül :)
egyébként... az idézet... valójában nem teljesen igaz... mert nem bánatos vagyok. inkább... nem is tudom megfogalmazni. vmi egészen más. ugy érzem magam, mintha ez az egy hét 1 nap lett volna.. és mégis 10 év... egészen máshogy látok dolgokat most és máshogy láttam egy hete ilyenkor. hogy ez jó vagy rossz?! ez majd kiderül pár napon belül. én most egyelőre jónak érzem... határozatlan vagyok. mert az vagyok. de mégis biztosabbnak érzem magam abban, hogy akár milyen döntést is fogok hozni, az lesz a JÓ döntés. mégha nem is fog elsőre ugy tünni. de nem tudom még mi lesz az, tényleg nem!
kicsit földibb témák. hát izé... most épp unatkozom. mindenki el van veszve :/ és még a filmem se kezdődött :/ de még egy kicsi :) szóval addig gondoltam időt szakitok blogra. szóval ma ünnepélyesen hozzáfogtam tanulni... 5 perc után elaludtam xD bakker hát ha fájt a fejem :/ de végülis belerázódtam fél óra alvás után :D arra jöttem rá h függője lettem annak h minden percem betervezzem xD jó buli :D cs kicsit zavaró ha egy vmi megváltozik. de legalább nem unalmas :D )ez de logikátlan volt xD) am izé... szóval tanultam. holnap egész nap suliba leszek... szóval nagyon erotikus :D szerdán meg mégis kelhetek korán mert nem úgy alakultam a tanulással ahogy elterveztem. ugyhogy fuck. no de miért is beszélgetek én itt a suliról? :D beszéljünk a hétvégéről. topolyai napok lesznek. vagyis mézkarnevál :D húúú remélem olyan jó lesz mint amilyennek eltervezgettük :D van mostmár A terv... B terv :D persze én azért vhol örülnék ha az A terv lenne a nyerő... de végülis mind1 cs jó legyen :) ja és szombaton még rucit is kell vennem lagzira :D na ott cs A terv van xD beszélek én itt összevissza :D látszik h van minden most a fejembe. de igérem... legközelebb értelmesebb leszek :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése