2011. szeptember 27., kedd

Error xD

na szóval az a nagy helyzet, hogy nem volt eddig kompim, mert a drágaság beszopikált egy virust :D de mostmár frissültünk teljesen, ugyhogy most tökjó minden :) igazából nem sok érdekes történt velem a hétvégén. voltunk lagziba, egy kép megtekinthető itt :) nekem annyira nem jött be a buli, utálom a szerb zenét. de TÁNCOLTAM PICIMMEL :) és már ezért megérte és nagyon jóóó volt :D vasárnap Pindurommal kóvályogtunk itt a városba xD erre elkeveredtünk olyan helyekre, ahol még nem jártunk 17 év alatt xD és láttunk egy nagyon nagyon szép házat... annyira tetszik h az hihetetlen :D és az irónia kedvéért 16os a házszáma :D szóval szeretjük :D ömmm... aztán mi is volt még?! asszem semmi izgalmas. ja meg igen, voltunk szinházban tegnap. az Eastwic-i boszorkányokat néztünk. hát az van h nekem nem volt túl jó kedvem tegnap. olyan zizi volt minden. és ez az előadás se jött be. életem első szinházi darabja amit nem értettem és nem tetszett. lényegtelen, nem nézem meg többet és kész :D ma meg mindenki felbaszta az agyamat reggel startban. annyi idiótával járok egy osztályba hogy az nem emberi xD de hát ezzel semmi újat nem mondtam :D néha nem tudom h röhögjek v sirjak rajtuk. nem unalmas az tutifix. szóval már kb. ennyi :D majd ha lesz irnivaló meg ihlet meg idő akkor megint jelentkezek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése