2011. október 5., szerda

szerencsés nap :D

mennyire jó ez a mai napom :D te jó ééééég :D minden összejött, de ugy frankón :D felelések tökjók voltak... lazán jól jártam mind2vel :D nagyon jól :D aztán hazafele is basszus mennyit nevettünk xD vicces volt meg minden. de azért felcsesz h milyen neveletlenek tudnak lenni a kicsik. basszus ha nekem egyszer a gyerekem ilyen lesz én ugy megverem h te jó ég. nem azért h most én olyan idős meg öreg vagyok. de basszameg 12-13évesen eszembe nem jutott volna pofázni egy tőlem akár 2 évvel idősebbel se. nem azért mert félénk vagyok... cs mert megneveltek. ennyi. és remélem h ha gyerek lesz az se fog ilyen parasztul viselkedni sose. és egyébként itt be is fejezem az irás, mert nagyon fáradt vok. olyan jóóót fogok ma aludni h hmmm :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése