2011. október 4., kedd

én nem értek a szóból, fejjel megyek a falnak és akkor is ugrom, ha az előttem ugrók egymás után halnak...

óóóó fáááákkk xD de elegem van ebből a mai napból. és pfú de sok hülyével vagyok körülvéve. még h arról mesélünk, h a Való Világ hülyeség meg szar?! nem, az megy az életben is, totál ugyanaz.  csak nem 14en hanem sokkal többen játszuk ezt a szánalmas játékot. itt is vannak olyanok, akik körbedugják a fél környezetüket... itt is vannak szánalmas hazudozók... vannak akik a barátaikat hátba szúrják... vannak akik kibeszélnek a hátad mögött... és szinte senkiben nem bizhatsz meg. szóval miután őket lehülyézed gondolj bele, a te életed se különb... max annyiba h nem kapsz érte pénzt h nap mint nap tépik az emberek az idegeidet. meg annyi, hogy ott mindenki mást képvisel. és ezt ki is mutatják... itt meg mindenki majomlja a másikat, mindenki ugy akarja ahogy a többiek. és akkor aztán meg az van h pedig én milyen különleges vok. és nem attól leszel jó ember h 100 barátod van... hanem attól h őszinte vagy. úgyhogy kb ennyi a mai világnézetemről.
még a mai naphoz tartozik egy kis szösszenet: tavaly ilyenkor arról irtam h milyen királyságos h valaki(k) miatt lefutottam a 800m-t ötösre... és h húúú mekkora csoda... akkor most meg se szólalok. 3,19 alatt lefutottam, ugy, h semmi kondicióm nem volt. és még a tüdöm is kakilászik :D úgyhogy nemtom h mit csináltam nem emlékszem mi járt az a 3 és fél perc alatt a fejembe ami ilyet tett... de egy vmiben biztos vagyok, előtte kijelentettem vmit. h csak az az egy dolog miatt futok. szóval akkor mostmár annak úgy kell lenni :D muszáj :) ♥ de egyébként nagyon rosszul voltam utána... fél óráig semmi levegőt nem kaptam :S még most is köhögök és fáj a tüdőm. de lényeg h végigcsináltam :) tudom h ez nem kölcsönös... :/ biztos nem... de nekem jó igy :)

ja meg a másik poén, Kisherceg ismét megtalált xD és már barátok is vagyunk ám :D szóval tiszta olvadás van xD de azért nevettem rajta egy sort. vagyis inkább magamon xD na de lényegtelen. nem is tudom mit akartam ezzel kapcsolatban irni. igazából cs annyit h megint elértünk a körnek azon bizonyos pontjához h jóban vagyunk. részemről pedig ennyike :D (ide még képet se tudok tenni xD)
mindig a jót hagyom a legvégére. Piciiiimem :) ♥ vele is minden okés.... legtöbb esetben. néha azért igenis nem veszi észre magát... v cs nem akarja... nem tudom. de olyankor nagyon kiakaszt. NAGYON! de olyan jó hozzábújni... *.* olyan jó szeretgetni :D meg nevetgélni vele :D és már várom a szombati összebújós filmezős esténket :D és már lassan egy évesek vagyunk... 322 nap pontosan. háttejóég, betegek vagyunk xD lényeg h elkapott minket a nosztalgia hangulat, és ma arról beszélgettünk h mi volt egy éve... milyen vicces :D pedig mintha most lett volna :) életem eddigi legszebb és legemlékezetesebb időszaka volt 2010ben az a pár hónap amig Kishercegeztem és amig Picimet próbáltam megszerezni. a legtanulságosabb és leg... legmindenebb :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése