2011. október 20., csütörtök

Relax :D

bocsi, hogy elhanyagoltam a blogot, de olyan hajtás volt a héten, hogy te jó ég :S élni nem volt időm szombat óta, nem hogy netezni vagy blogot irni. kemény volt ez a hét, de túl vagyunk rajta :D véééééégreeeee :D sztem egész jól sikerült, pedig ahogy hozzáfogtam, hát nem túl biztató volt. de eddig meg vagyok tökéletesen elégedve magammal. és hát lebetegednem is sikerült, szóval nehezités is volt ezen a héten. törökfájás, fejfájás, köhögés, orrfújás, rosszullét. széééépvolt :D de tökjól sikerült a dolog, kibirtam, túléltem :) úgyhogy mostmár olyan lazulást nyomok, hogy áááá :D és remélem egy csudijó Picimes, Ciccemes hétvége elé nézek :D ami ma már megkezdődött... kivétel, ha holnapra nem leszek rosszabbul, és nem látogatom meg a doktornénit :D kb ennyi az általános blabláról. egy pitbull vagyok, egy pit bull xD haha szétrühügüm magam épp xD valóvilág... én igy szeretlek xDDD
Picim... hát vele most tökéletesen jóság van. vmi megváltozott... olyan tök más lett a dolog. az a helyzet, hogy elfelejtettem mit akartam irni. de nyilván azt, hogy minden oké velünk, kopogjuk is le gyorsan. fogalmam nincs mit irjak még erről. várom már a szombatoooot, nagyon :) és hát izé :$ SZERETEEEEEEM! :D és már 338 nap... borogassál is gyorsan xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése