2011. október 6., csütörtök

"A szerelem nem a tökéletes ember megtalálása - szerelem az, mikor tökéletesnek látsz egy hétköznapi embert ."

tökéletes. nekem tökéletes. hogy miért? azért mert jó vele. mert szeretem ahogy átölel, ahogy rámnéz, ahogy mosolyog, ahogy beszél. szeretem a pici puszijait és a csókjait. szeretem ahogy vigyáz rám. szeretem ahogy együtt tudunk lenni... komolytalanok és őrültek, mégis komolyak. és hogy mennyire tökre egyformák vagyunk, és mégis totál különbözőek. és hogy mennyire jól megvagyunk és mennyire jókat tudunk beszélgetni és tökéletesen egyet érteni... és néha mégis h tudunk vitázni és veszekedni és szidni egymást. és annyira jó vele, annyira szeretem h számithatok rá. és tudom, érzem h szeret. mégha nem éppen ugy viselkedik, akkor is vhol a szivem mélyén érzem h igenis szeret. és vannak nehezebb pillanatok is, de mindig mindent meg lehet oldani, csak akarni kell. és annyira szép ez az egész :) és basszus már majdnem egy éve h együtt vagyunk :) és még mindig minden olyan mesevilágos :) és nagyon boldog vagyoooook :) *.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése